Титанік, його історія

                                      Титанік

«Тита́нік» (англ. RMS[1] Titanic) — найбільше пасажирське судно світу класу «Олімпік» на час своєї побудови. «Титанік» належав англійській компанії White Star Line. Під час першого рейсу 14 квітня 1912 лайнер зіткнувся з айсбергом в Атлантичному океані та затонув. У цій катастрофі загинуло 1517 осіб. Історія «Титаніка» стала легендарною завдяки, зокрема, кільком художнім фільмам, знятим за мотивами цієї трагедії. Один з останніх фільмів, а саме фільм 1997 року отримав премії «Оскар» і мав феноменальний успіх у прокаті.
«Титанік»
RMS Titanic
Титанік відпливає із порту Саутгемптон 10 квітня 1912О
сноТип-Пасажирський лайнер
Під прапоромGovernment Ensign of the United Kingdom.svg Великої Британії
Порт припискиЛіверпуль (Англія)
ВласникWhite Star Line
Спущений на воду31 травня 1911
 р.Перший рейс10 квітня 1912 р.
Кінець служби15 квітня 1912 р.Параметр
Довжина269,04 м.Ширина28,19 м.
Висота від кілю до топу щогли56 м
Осадка10,54 м.Технічні да
ніДвигуни 2 чотирьохциліндрові парові двигуни,
1 парова турбіна 
Гвинти 2 бронзових бокових трьохлопатевих гвинта,
один центральний чотирьохлопатевий гвинт
Потужність55 000 кін.сил
Швидкість23 вузли (42.6 км/г)
Екіпаж 899

Анімація потопу Титаніка

Хронологія 

«Титанік»
  • Середа, 10 квітня 1912 року
    • 12:00 — Титанік відходить від причальної стінки порту Саутгемптон і ледь уникає зіткнення з американським лайнером Нью-Йорк. На борту Титаніка 922 пасажира.
    • 19:00 — зупинка в Шербурі (Франція) для взяття на борт 274 пасажирів і пошти.
    • 21:00 — Титанік виходить з Шербура і попрямує в Квінстаун (сьогодні Ков, Ірландія).
  • Четвер, 11 квітня 1912 року
    • 12:30 — зупинка в Квінстауні для взяття на борт 120 пасажирів і пошти.
    • 14:00 — Титанік відбуває з Квінстауна з 1316 пасажирами і 891 членом екіпажу на борту.
  • Неділя, 14 квітня 1912 року
    • 9:00 — Лайнер Кароні (англ. RMS Caronia) повідомляє про кригу в районі 42 ° північної широти, 49-51 ° західної довготи.
    • 13:42 — Балтік (англ. RMS Baltic) повідомляє про наявність криги в районі 41 ° 51 'північної широти, 49 ° 52' західної довготи.
    • 13:45 — Військове транспортне судно Америка (англ. USS America) повідомляє про кригу в районі 41 ° 27 'північної широти, 50 ° 8' західної довготи.
    • 19:00 — Температура повітря 43 ° за шкалою Фаренгейта (6 °C).
    • 19:30 — Температура повітря 39 ° за шкалою Фаренгейта (3,9 °C).
    • 19:30 — Пароплав Каліфорніан[en] повідомляє про лід в районі 42 ° 3 'північної широти, 49 ° 9' західної довготи.
    • 21:00 — Температура повітря 33 ° за шкалою Фаренгейта (0,6 °C).
    • 21:30 — Другий помічник капітана Чарльз Лайтоллер попереджає суднового теслі та вахтових в машинному відділенні про те, що необхідно стежити за системою прісної води — вода в трубопроводах може замерзнути, він велить дивитися вперед, спостерігати за появою криги.
    • 21:40 — Месаба (Mesaba) повідомляє про кригу в районі 42 ° −41 ° 25 'північної широти, 49 ° −50 ° 30' західної довготи.
    • 22:00 — Температура повітря 32 ° за шкалою Фаренгейта (0 °C).
    • 22:30 — Температура забортної води знизилася до 31 ° за шкалою Фаренгейта (-0,56 °C).
    • 23:00 — Каліфорніан попереджає про наявність криги, але радист Титаніка Джек Філліпс обриває радіообмін раніше, ніж Каліфорніан встигає повідомити координати району.
    • 23:40 — В точці з координатами 41 ° 46 'північної широти, 50 ° 14' західної довготи (згодом з'ясувалося, що ці координати були розраховані невірно) на відстані близько 450 метрів прямо по курсу був помічений айсберг. Незважаючи на маневр, через 39 секунд відбулося торкання підводної частини судна, корпус отримав численні дрібні пробоїни на довжину близько 100 метрів. З 16 водонепроникних відсіків судна 6 були прорізані .

Анімація затоплення Титаніка
  • Понеділок, 15 квітня 1912 року
    • 00:05 — Став відчутний крен на ніс. Відданий наказ розчехлити рятувальні шлюпки і скликати членів екіпажу і пасажирів до місць збору.
    • 00:15 — З Титаніка переданий перший радіотелеграфний сигнал про допомогу.
    • 00:45 — Випущена перша сигнальна ракета, і спущена на воду перша рятувальна шлюпка (№ 7). Носова палуба йде під воду.
    • 1:15 — Допущені на палубу пасажири 3 класу.
    • 1:40 — Випущена остання сигнальна ракета.
    • 2:05 — Спущена остання рятувальна шлюпка (складена шлюпка D). Носова частина шлюпкової палуби йде під воду.
    • 2:08 — Титанік різко здригається і зсувається вперед. Хвиля прокочується по палубі і заливає місток, змиваючи в воду пасажирів і членів команди.
    • 2:10 — Передані останні радіотелеграфні сигнали.
    • 2:15 — Титанік високо задирає вгору корму під кутом в 45°, оголюючи кермо і гвинти.
    • 2:17 — Гасне електричне освітлення.
    • 2:18 — Титанік, швидко занурюючись, розламується на дві частини.
    • 2:20 — Через 2 години і 40 хвилин після зіткнення, кормова частина Титаніка стає майже вертикально (під кутом в 70°) і починає швидко занурюватись. Через півхвилини вода замикається над кормовим флагштоком Титаніка
    • 2:29 — На швидкості близько 13 миль на годину носова частина Титаніка врізається в океанське дно на глибині 3750 метрів, зариваючись в осадові породи дна.
    • 2:56 — Кормова частина Титаніка опускається на океанське дно на швидкості близько 4 миль на годину і на відстані 800 м від носової частини.
    • 3:30 — З рятувальних шлюпок помічають сигнальні ракети, випущені з Карпатії.
    • 4:10 — Карпатія підбирає першу шлюпку з Титаніка (шлюпку № 2).
    • 8:30 — Карпатія підбирає останню шлюпку (№ 12) з Титаніка.
    • 8:50 — Карпатія, взявши на борт 704 людини, врятованих з Титаніка, бере курс на Нью-Йорк.
  • Четвер, 18 квітня 1912 року
    • Карпатія прибуває до Нью-Йорка

    •             Подивіться фільм
    • https://youtu.be/WwNdlu3Eac0


RMS Tita

Коментарі

Популярні публікації